Subject: Saare maakond Saaremaa vald Kuressaare elektrivõrgu tugevdamine IP7308
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 15:26:33 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnevad nõuded 30.01.2025  nr 7.1-2/25/1160-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, August 8, 2025 11:36 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Kuressaare elektrivõrgu tugevdamine IP7308

Tere

Saadan Kuressaare elektrivõrgu tugevdamise projekti lõplikuks
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega
Tanel Vaabel

Keskkonnaprojekt OÜ

Projektijuht/projekteerija
53 003 384

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.